Cégünk First line (helpdesk) és Second line (üzemeltetés) CRM szolgáltatásokat kínál ügyfeleinknek. A First line a CRM alkalmazás használatával kapcsolatban nyújt segítséget a felhasználóknak.
A helpdesk elérhető telefonon és Email-en keresztül. Ez a szolgáltatás tulajdonképpen a telefonon történő közvetlen problémamegoldást, esetenként ad-hoc jellegű feladatok gyors intézését, vagy technikai problémák telefonon keresztül történő kezelését jelenti.
A CRM level 1 support magában foglalja a képviselők, területi vezetők és irodai felhasználók rendszerrel kapcsolatos problémáinak telefonon vagy e-mailen keresztül történő támogatását, segítését, megoldását.
A Second line – L2 support (üzemeltetés) tulajdonképpen egy kommunikációs híd a CRM alkalmazás adatbázisa és az iroda által megfogalmazott üzleti igények között. Elkészítjük és karbantartjuk a felhasználói profilokat, területi hozzárendeléseket, és a program működéséhez fontos ciklustervet. Mint support társaság, összegyűjtjük és letöltjük az adatokat, melyek tartalmazzák az orvosok és intézmények változáskérelmeit a CRM rendszerből. Elkészítjük a scripteket és feltöltjük őket az adatbázis szerverre a megfelelő validálási visszajelzések után.
Elkészítjük a riportokat és az ad-hoc jellegű listákat a CRM rendszerből.